torsdag 2 februari 2012

Överklassafari!





  
Efter att ha sett Debatt i TV1 i kväll, börjar jag att greppa idiotin som grupperingen "allt åt alla" sprider. Den rörelsen är lika enkelspårig och därmed fullt jämförbar med, radikala veganer som sätter eld på Arlas mjölkbilar, djuraktivister som släpper ut domisticerade mårddjur, vilka sedan dör inom några dygn och om några överlever blir dom en fara för den naturliga faunan, djuraktivister som anfaller damer i päls och anlägger mordbränder, eller på andra sätt förstör körsnärsateljéer o.s.v.
   Dessa "smartingar" deklarerar öppet att dom vill skapa klasshat. Kommunistisk ungdom hakar naturligtvis på. Tjejen presenterades som vänsterdebattör. Hon utgöt sig över att hon hade fått växa upp i Akalla, till skillnad från utsugarna från Solsidan. Enligt henne skulle man bygga hyreshus i Solsidan. Jag vet inte riktigt var. Jag har för mig att Solsidan är ganska fullbyggd, man får väl jämna några kvarter villor med marken och bygga hyreshus - strålande - allt åt alla!
   Ungefär hur min far beskrev kommunismen - allt ditt är mitt och det som är mitt skall du ge fan i !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar