söndag 23 april 2017

Mr. Pommeroy






   HJÄLP! Nu är det kris! - Plötsligt, ur tomma luften eller va´ fan de´ nu är för nå´t, dyker namnet Mr. Pommeroy upp och jag är tvungen att säga det, rakt ut i tomma luften,
eller va´ fan de´nu är för nå´t. - Kan det vara nå´n sorts demens, eller någon annan sorts åldersförfall? 
  Nog vet jag att Mr. Pommeroy ingick i svensk TV-s stort sett första komediserie - Lucys show. 
   Alltså, fel, fel fel - FEL! Nu har jag kollat, gubben hos Lucy hette mr. Theodore J. Mooney. - OCH nu har jag kollat one more time och kan meddela att mr. Pommeroy härstammar från Grevinnan och betjänten.  
   Det omtalade bekräftar i sin tur min oro att förvirringen har brutit uti min superba hjärna!  Kan det bero på att jag spelar för mycket Bubble Shooter? - Elleör - ska jag söka medan jag ännu kommer ihåg hur, var och varför?
   Nä, jag tror att jag ska ta mig en liiiten droppe Jonnie Walker!
    Until next time... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar